Wednesday, June 21, 2006

Everybody has a wweak spot, me included

So as I slowly start to work myself into this blog writing thing, I guess I should be slowly introducing myself to whomever has the unfortunate mispleasure of actually coming across this blog that I call mine.

I thought I'd start off by announcing to the world of Blogspot, one of my weaknesses. For those of you reading this, who like myself have limitted use of vision, (cry cry) there is a pic of chocolate attached to this post. Yep you guessed it, I'm a sucker for the sweet stuff.

Everybody tells me I'm sweet enough (haha) and dont need the stuff, but I cant help it. No exaggerating, every, and I mean every single freakin time I go into any store, finding my fix is the first thing on my mind. If they were to raise the price of a chocolate bar to, hmmmm say the price of a packet of cigarettes, I'd be;
A. Broke
B. Stubborn as hell, refusing to sacrifice anything for that sweet tasting treat
C. Darn right stupid, due to me having to take out a lone to keep my chocolate binge a reality.

I think the word "addiction" is a little too mild for what's going on here. Lol maybe some time in isolation, say for example a "padded room" is what is in order for me in the near future, who knows?

On that note, I'm outa here, off to the store which by no sheer damn stretch of my active imagination, is a meer step or two from my front door! Rats, LOL!

4 Comments:

Blogger Dr. A said...

Stumbled onto your blog and found it interesting. Just started blogging this week and still trying to figure out what to write myself. Hopefully, we'll both be able to figure it out. Good luck!

http://doctoranonymous.blogspot.com/

8:21 PM  
Blogger Little Johnny said...

Yeah figuring out what to say is kinda tough, especially if you want to talk about other people. Eventually they'll figure out its you talking about them. I've never been really good at hiding how I feel about somebody so maybe this is a good thing lol.

6:40 AM  
Blogger Jess and Jetta said...

It's kind of fun. You both should join in the Thursday 13 lists. It gives you something to write about. Just pick a topic and write 13 things about it. If you need an example, come visit me.

9:51 AM  
Blogger Little Johnny said...

I'll get right on that...

5:21 PM  

Post a Comment

<< Home